Äntligen ordning på pärlan

Uj uj...det har varit en svettig helg...varit så ledsen så ledsen....min lilla pärla...min lilla svarta laptop ga helt enkelt upp....fick väl svininfluensan eller nåt annat virus kan tänka...'

Men nu är hon helt okej...nu fungerar hon som hon ska iaf...*L*...gjorde en total återställning så alla kort försvann ju förstås men det lär jag få stå ut med...

Korten finns ju sparade på annat håll så världen går inte under för det..

Nu är ordningen återställd...skönt...

Har fortfarande inget hört om jobbet...inte ett pip inte ett knyst...jo fick ett sms för en vecka sen att det inte var klart än...men det är en vecka sen det...sen har det varit tyst...äsch...lägger ner de där funderingarna nu...jag var väl inte tillräckligt intressant att jobba med antar jag....

Inte vet jag om jag inte "slet" tillräckligt eller om de anser att jag inte passar för jobbet...men men...alla har inte samma uppfattning...that´s life...jobba kan jag det vet jag... så det är väl bara o leta vidare o hoppas på det bästa nån annanstans.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0