Är sommarn helt slut nu?

Usch....känns som om hösten hittat hit nu.....visserligen älskar jag hösten...när löven ändrar färg...när kvällarna blir mörkare ...när man sitter o kurar i soffan och har tänt ljus överallt...

Men sommar´n då?...Vart tog den vägen?...Har ju bara hunnit bada 2 gånger i sommar...eller 2 ggr...doppade bara knäna första gången....andra gången skrek jag när jag skulle doppa hela kroppen....KALLT som attan....men iaf... har bara legat på stranden 2 ggr i sommar...

Och nu...nu när jag äntligen fått min "moppefräs"...*L*...nu när man skulle kunna ta sig framåt utn att behöva tänka på busstider...då ska det bli höst o kallt istället....nä less blir man..

Kärbon kom hem (hem till mig) redan runt halv fyra igår eftermiddag...allt hade gått bra nere i Uppsala...TACK o lov..

Men han var trött stackarn när han kom...slocknade ganska tidigt på min soffa...ganska förståeligt efter dagens nervspänningar...

Uj så trött jag var i morse...gick o la mig en liten stund till efter att jag väckt tonåringarna..men nu är jag uppe igen..dax för duschen och dagens första vovvepromenad...får väl se hur dagen blir...ska väl sätta mig o leta jobb åxå...suck...för det där jobbet jag blev "lovad" kan jag nog se mig i stjärnorna efter...besviken?...Ja det kan man lugnt säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0