Fy 17

Nä idag har det inte varit någon bra dag...kännt mig låg...lägre än det lägsta....och inte vet jag varför heller....rastlös o otillfredsställd.. Vill bara att något kul ska hända....men VAD?!.... Väntar på jobbbesked som inte tycks bli av...hade väl inte räknat med att det skulle bli nåt heller...hela sommarn har gått åt till att vänta o vänta på besked...letat jobb men det är ju inte så där väldigt lätt... Vem 17 vill ha en halvpensionär...visserligen försvinner min sjukersättning nu i höst (iaf ser det ut så enl förhandsbeskedet från FK)... Jag KAN jobba och jag VILL jobba..men jag kan inte jobba med vad som helst...kan inte lyfta tungt iaf inte flera gånger om dagen..mäåste ha ett rörligt jobb...med viss möjlighet att sätta mig ner ibland... Men varken VILL eller kan ha ett jobb där jag blir sittandes på en kontorsstol hela dagarna...då fungerar inte min kropp heller... Jobba i butik eller stå i nån annan form av kassa skulle passa mig ypperligt...café...reception....restaurangkassa...matbutik (om det itne blir för enahanda).....tar fan i mig vad som helst nu...UTOM ett telefonförsäljarjobb...DET skulle jag aldrig fixa...eller säljjobb överhuvudtaget...det är inte min grej...tänk själv....försöka prångla på folk något som du kanske inte själv tror på...eller ens använder...sminkförsäljning...ne....använder ju knappt smink själv...känner mig ju bara skitig o instängd med lager på lager av makeup... sälja tupperware...nej....har ingen bil eller körkort...lite svårt då.. usch...jag vet inte....vill ju jobba där jag möter folk om dagarna....är så less så less på att gå hemma nu,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0