Min dotter skäms över mig...

Så....nu har jag varit ute en sväng på min lilla Pärla...moppefräsen..;)...junior (18 år) följde med mig till macken och lärde mig tanka.....JA...jag vet....det bor en liten blondin i mig åxå...har man inget körkort har man ju inte lärt sig tanka heller.....

Men nu är det gjort....åkte hemåt..mötte Lena bakom bowlingen...såg min dotter13 år) i periferin....hon var ute med pojkvännen...riktigt såg hur hon tyckte det var
pinsamt Morsan på moppe....nä hu.....

Men som man säger i Norge...det dritter jag i.....

ska ta mig en liten tur snart bort till Hemköp...måste ha halstabletter...ont som attan i halsen...kanske jag börjar grymta som en gris snart....svininfluensa kanske....isch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0