Har vi en tjuv i huset eller börjar tant bli förvirrad?

Nu har det försvunnit saker igen.....för en vecka sedan försvann mitt fina halsband som jag fick av kärbon i present förra året...har vänt upp o ner på hela lyan..det finns bara inte..har ringt runt ..till frissan..till solariet...men bara BORTA..grämer mig...o gubben e sur för att det försvunnit...men antingen är jag så virrig så jag har lagt det i någon skål i ett skåp eller nåt annat dumt ställe...

Nu har en kycklinglåda försvunnit åxå!..Min lunch till jobbet....hm...mycket märkligt....och ingen har sett den konstigt nog...och ingen har ätit upp den....mycket märkligt.....men vänta nu...

I lördags...stoppade jag den verkligen i frysen då...?.....eller?...vad åt jag till kvällen?...hm....RIDÅ!..

Ska inte öppna min stora trut...och gör jag det hädanefter så ska jag skriva en lapp till mig själv innan jag gör det..ELLER säga till mig själv...
'
Nu öppnar jag truten o stoppar i mig och INGEN annan ska få skäll för att ha ätit av sånt de inte ska äta av!....


Kommentarer
Postat av: ~Kina~

Haha inte lätt alla gånger;) Ett halsband är ju lätt hänt att man slarvar bort men ett par jeans? Jag lyckade trolla bort ett par jeans förra året. Hittade dom inte på 1 vecka men så en dag skulle jag ta ut nåt ur garderoben och just på det stället det hängde fanns även mina jeans. Hade varit duktig och hängt in dom men dom hade hamnat inne och under ett annat klädesplagg så jag såg inte. Öppnade väl inte ögonen ordentligt;) God morgon!

2009-12-02 @ 07:04:12
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0