In o nosat på annat o sjusovande ungar

Är hemma på en snabb o tidig lunch...började ju jobba redan klockan 6 i morse...tyckte det var lite väl orättvist att ta ut hundarna på promenad redan vid fem så därför slog jag ihop både fikarast och lunch runt halv tio så hundarna fick lite sovmorgon...de e ena slöa djur jag har.....det är på sin höjd en svag svansviftning jag får när jag kliver ipp på morgonen de är ju sååååå trötta..

Det finns fler som var trötta idag märkte jag...efter hundpromenad gick jag upp och värmde mat i micron..såg ett par skor. modell stor segelbåt, i hallen...hm...... öppnade dörren till juniors rum.....

Jodå......nog 17 låg ungen o sov!.....Hallå Tjabo!!!...Du skulle varit i skolan för en timme sen!!!

 Men nu e han på väg.....

Och det är jag åxå....måste nog rusa nu..ha en underbar dag allihop....

just ja...höll på att glömma.....har varit in o nosat på bloggproffs.se men det vete 17....har så svårt att hitta en stil som passar.....vill ju kunna ha en bild med åxå så iaf man syns liiiiiiite...kan ju vara bra att veta för er andra vem ni kikar in hos...;)....nä jag har inte bestämt mig än....

Kommentarer
Postat av: Hebbe

Okidoki,,Tack för din gissning,,svar kommer i morgon..Haé Kram.

2009-12-03 @ 11:46:47
URL: http://www.metrobloggen.se/boda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0