Kontaktsvårigheter o livrädd vaktmästare

Ja jag har eller har haft kontaktsvårígheter......i köket.....varenda elpryl som suttit inpluggad i jacket har inte fått tillräckligt med kräm...

Radion tystar i tid o otid...fönsterlampan släcks..brödet i brödrosten stannar kvar läääääänge utan att det blir bränt eller kommer upp till ytan...

Men idag skulle jag få nya kontakter...jag var ju på jobbet så särbon var hemma hos mig..

Och med honom våra två hundar....den ena...Hilda (även Bebis kallad) är ju världens snällaste...det ÄR ju faktiskt skrutt åxå (Moa)....MEN vaktmästar´n gillar hon inte....

gubben min öppnade dörren och hade båda hundarna som sällskap vid ytterdörren...det HÖLL på att sluta med en biten vaktmästare!..

Särbon lyfte odågan (hunden INTE vaktmästarn) i nackskinnet o förpassade henne till vardagsrummet...sen låg hon där inne o tjurade tills jag kom hem från jobbet 3½ timme senare.....och det tog väl ytterligare EN timme innan hon ens behagade titta på min särbo igen.

Fröke tjurskalle!...Hon ÄR snäll...men gillar inte okända som kliver in hemma hos oss särskilt inte när jag inte är hemma.

Allt gick bra iaf med den stackars vaktmästaren.....



Kommentarer
Postat av: Hebbe

Svaret på frågan kommer i morgon bitti..

Detta var nog den bästa Rock´n Roll Christmas dom nånsin gjort,,skitbra.Nattar nu.Kram.

2009-12-02 @ 23:22:04
URL: http://www.metrobloggen.se/boda
Postat av: Hebbe

Mors,,ja det är bäst att du städar bort Polisen riktigt,,så det inte blir nåt polisvirus kvar till Nätverket..

Ja han hette så,Björn Svante Afselius.

Haé Kram.

2009-12-03 @ 06:53:08
URL: http://www.metrobloggen.se/boda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0