Nu är det HÄÄÄÄÄLG

Nä fullt så dålig på att stava är jag då inte...;)...men gud så skönt att den här arbetsveckan är över.!!

Det här med städning är egentligen inte min grej....har gjort det förr och slitit ut kroppen...men vad gör man inte när det inte finns andra jobb?..

Och enligt försäkringskassan så ÄR jag ju fullt arbetsför så man gör ju ett försök...

Det försöket var inte bra...har så förb....ont i kroppen idag...Vanlig städning med ett fast schema tror jag är en annan sak men hoppa runt så här blir nog för mycket.

Pratade med min gamla chef på restaurangen så eventuellt blir det jobb där igen efter jul...MEN (som Tony Irving säger)....om det blir lika slitsamt som i våras så vete f-n!...

Hade ju vissa problem med fröken Glugg...och viss attityd hos en del.....

Får se vad som sker...nästa vecka är det storstädning i "storstan"...(Gävle)...Självklart är jag ju glad över att få chansen att jobba men (igen) det är itne roligt när nacken värker, kroppen är stel och man bara vill sova för den där förbaskade tröttheten.

Zanna går till sin pappa i helgen, själv vet jag inte om jag ska hem till kärbon eller inte..har ju en del att göra här hemma. Blir ju nästan tant på söndag...(ett år kvar till 40....hrm)
och jag vet inte om Skrothandlarn dyker upp i helgen...med den gubben vet man ju aldrig..

Nu ska jag iaf studsa in i duschen och tvätta bort allt byggdamm!!


Kommentarer
Postat av: ~Kina~

Härligt med häääälg;) Men jobbigt med ryggen. Fan för försäkringskassan som kräver att folk ska jobba trots att dom är sjuka. Snart får de döda pallra sig upp ur gravarna för dom anses arbetsföra av fk. Önskar dig en trevlig helg där du får vila upp dig. Kram!

2009-12-04 @ 14:40:49
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0