Same same but different

Sitter hemma hos kärleken....och det slog mig.....

Vi gör samma sak här som hemma.....äter godis.....sitter vid datan.....men vi umgås iallafall....hahaha...

Nä...fullt så tråkigt har vi ju inte att vi måste umgås menar jag...hihihi

Skämtar igen då..;)...

Det var så skönt att komma hemifrån idag. Och slippa det där med att gå på promenad med hundarna för en dag. Junior är ju hemmavid så han sköter det istället.

Ska bara njuta resten av kvällen..... av godis...och självklart av kärleken.

i morgon blir det väl ändå full fart...förmodar besök av släkt o vänner....ja..jag blir ju nästan tant i morgon....ett år kvar till 40...hua vad tiden går...


Kommentarer
Postat av: ~Kina~

fniss ni är nog inte dom enda som tillbringar lördagskvällen så;)

2009-12-05 @ 21:06:41
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: Monica Lindgren

GRATTIS!

Välkommen in i gänget, själv fyllde jag 42 nyss.



Mvh// Monk@n i Umé som längtar efter Alanya.

2009-12-06 @ 00:31:46
Postat av: Carola

;)...Tack!....Men jag har ETT år kvar....fniss.....detta året ska jag njuta....skämta bara....det sägs ju att livet börjar vid 40 så jag har förhoppningsvis mycket att se fram mot!...;)....Kram

2009-12-06 @ 00:43:18
URL: http://skrothandlarnsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0