Segt segt jättesegt

Usch ikväll är det inte alls roligt att blogga...blogg.se går så sakta ikväll så det blir inte ett långt inlägg...

Har suttit o tjattrat på Facebook hela kvällen...undrar jag vad man gjorde innan FB fanns?...hahaha...snacka om insnöad man blir..men samtidigt är det kul eftersom jag hittat Så många fd vänner o bekanta som man inte haft kontakt med på flera år...kul det..;)..

Nä som sagt...det blir ett kort inlägg....ska ta ut vovvarna på sista turen sen blir det väl säkert nåt på burken att vila ögonen på..


Kommentarer
Postat av: ~Kina~

Irriterande det är när bloggen går segt. FB är jag inne sällan på. har perioder då jag är inne varje dag flera gånger om dan. Nu har jag nog itne varit inne mer än 2 gånger senaste månaden. Men visst är det ett bra sätt att hitta/bli hittad på och hålla kontakten med gamla vänner. God morgon!

2009-12-01 @ 08:31:37
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: charlotte

vad fina hundar du har..

2009-12-01 @ 23:36:23
URL: http://metrobloggen.se/spanat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0